8 липня вчені мають змогу ДОЛУЧИТИСЯ ДО БЕЗКОШТОВНОГО ВЕБІНАРУ ПРО ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ АНАЛІТИЧНОЇ ПЛАТФОРМИ SCIVAL

8 липня 2020 року для українських науковців відбудеться безкоштовний вебінар на тему «SciVal: Як оцінити результати досліджень у світі даних?». Йтиметься про використання можливостей аналітичної платформи «SciVal», яка дає змогу проводити бенчмаркінг, стратегічне планування та отримувати інформацію, важливу для ефективного управління науково-технічною та інноваційною діяльністю.Вебінар проведуть фахівці компанії «Elsevier» Бартломей Вєнцковскі та Кшиштоф Шиманьскі.Інформація буде цікавою для керівників і наукових співробітників закладів вищої освіти та наукових установ, аспірантів і студентів, які здійснюють наукові дослідження та займаються інноваційною діяльністю.Під час вебінару планується розглянути такі питання:як мої публікації виглядали в контексті обраного напряму досліджень або установи?як порівняти результати досліджень із іншими вченими у світі?як шукати провідні установи чи окремих вчених за своїм напрямом досліджень?Початок вебінару – о 12.00 год. за київським часом. Мова заходу – англійська.Приєднатися до заходу зможуть усі охочі за попередньою реєстрацією https://elsevier.zoom.us/webinar/register/WN_1r1Rtt_2TKeyNFAs8PfcSQДовідково:Аналітична платформа «SciVal» забезпечує доступ до інформації про результати досліджень понад 18 500 науково-дослідних установ та їхніх співробітників із більш як 230 країн світу.«SciVal» дозволяє візуалізувати результати досліджень, проводити порівняння з іншими установами, шукати можливості налагодження стратегічних партнерських стосунків, визначати та аналізувати новітні тенденції наукових досліджень і розробок.Інфо з https://mon.gov.ua/ua/news/8-lipnya-ukrayinski-vcheni-mayut-zmogu-doluchitisya-do-bezkoshtovnogo-vebinaru-pro-vikoristannya-mozhlivostej-analitichnoyi-platformi-scivalELSEVIER.ZOOM.USVideo Conferencing, Web Conferencing, Webinars, Screen Sharing

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *